05.12.07


Elise on ønnelik !!!

14 kommentaari:

Kadi ütles ...

ja mis on Su õnne põhjustajaks? :)

Laura ütles ...

Tore kuulda:)
Aga jah, nagu Kadi juba küsis, millest see õnn siis tingitud on?

elise ütles ...

Minu ønne pøhjustajateks on lihtsalt våikesed asjad nt ootamatu kutse peole koos kena kutiga :)

Kadi ütles ...

ohoo, väga positiivne ju!:) I'm happy for you!

elise ütles ...

:)Aitåh

Laura ütles ...

Nii tore :D Eriti kui ta tõesti on nii kena nagu sa rääkisid (nii välimuse kui sisemuse poolest) :D

Lili. ütles ...

Lõhnab õhtusöögi järgi :D


+Lili.
http://localarea.wordpress.com

elise ütles ...

No selle øhtusøøgist ei saa ju veel sa nii pea møtelda ;P

Lili. ütles ...

Ma jõuan oodata, kui sa tagasi tuled :D Mul praegu on veel endal süüa :D

elise ütles ...

No selles suhtes jah , aga vb ei saa seda uldse , kes utles , et sellest midagi uldse vålja tuleb ;)

Lili. ütles ...

Kle, diil polnud õnnestumises ja väljatulemises :D Tahad ma saadan sulle MSNi logi, et meenutada, kuidas kokkulepe oli? :P

+Lili.

elise ütles ...

Poleks paha :P

Lili. ütles ...

Selge, kohe, kui ma jälle enda arvuti lähedusse pääsen, siis saadan :D


+Lili.
http://localarea.wordpress.com

elise ütles ...

Ok , ootan huviga ;)