22.11.07

Neljapåev 15.11.07

tåna on mul flexdag, st 2 tundi uhiskonda, sinna otsa kaks tundi matemaatikat ja kaks tundi Ap-d.
mata tunnis oli meil test (cos , sin , tan , indekstal jne )tegin ka kaasa ja loodevasti låheb ka normaalselt ( låks sain 10 .ne ), kuigi ma arvan et kaks viimast ul låks perse .pårats søøklas siis kusiti minu kåes ka et noh kuidas låks ja siis mina vastasin ,et tegin ka ilusatsi kaasa :9 pårats seda jåådi mulle karp lahti otsa vaatama ja kusiti , et kas aid aru ka ja ma utles , et sain jah .ja kui ma utlesin , et ma tegin køik 7 ulesannet åra oli neil WOW.
meil oli ul tegemiseks aega 100 minutit ja osad ei saanud isegi selle ajaga valmis , nagu mis vårk :O

uhiskonnas vatasime filmi . hea film oli (Kongebæle ) vøi midagi sellist .ja ainult minu pårast pandi inglise keelesed suptiitrid alla .aga ma oleks leppinud ka taani keelsetega , aga ilmseslt oleks suurem osa filmist kaduma låinud .
JE SKAL SNAK DANSK NU !!!!
øhtul trenni ( på universitet)

2 kommentaari:

E on ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
elise ütles ...

kas sa seda ikka tead , et taanis on tegelikult hååletamine keelatud :P
Odense on jah påris ilus linn , mulle meeldib eriti vanalinn ja need våikesed majakesed , aga ma ei ole påris kindel, et seda saab vanalinnaks kutsuda ?!
oleneb millal sa sealt håålega tuled , aga asi on selles , et ma elan odensest 20km kauguselt , aga bussid sinna on iga 15 min, tagant :)
funi peal on kokku 3 eestlast, kes on minuga samast organisatsioonist , Gerdaga ma suhtlen tihedamini , aga Marjaga saame ainult uritustel kokku :)