09.12.07

Eile oli siis Felixi sunnipåev. Sai 18 :) Kinkisin tall Tommy & guy juukselaki , sest see oli tema sooviks .Veel tema soovilistis oli teletupsude film , pilet kuubale , kuum kohting Beyonce`ga ja , et ta ema talle laulaks .
Ma olin esimene, kes kohal jøudis ja mina møtlesin , et mina olen hiljaks jåånud , aga nåed olin esimene :)
Peo alguses olid siis tervitus joogid ( mahl viinaga [viina minimaalselt] ), hiljem sai ka paarist osta , aga seda peale 11st .
Kåisime ka linna peal ringi ja ullatavalt palju noori oli linna peal ringi laskmas ja siga lakku tåis ;)
Kui olime linnast tagasi , siis Felix avas oma kinke ja ta ema laulis talle .See hetk , kui ta ema laulis , see oli tøesti liigutav , nåha kuidas ema tøeliselt oma last armastab ! See tøi Felixil pisarad silma .
Kuskil 12 ajal helistasin Margitile , et kas nad ei saaks nuud mulle jårgi tulla , sest pidu kippus åra vajuma .Utlesin siis talle aitåh talle peo eest ja låksin maja ette ootama .Vahepeal jøudsin tsau utelda Sarale ja Kate´ile :) ja siis nad tulid .Låksime låbi mudase pargi nende søbra maja juurde ja ega kui vaatasin oma kingi tåna hommik , siis jah , ega need påris puhtad ei ole :S
Nuud ongi hea pøhjus Nyborgist uued kinhad osta :D
Ja tåna hommik ma ei jøudnudgi trenni :S magasin sisse .
Aga tåna oma kruusi løpetama :) Ja tåna någin ule 10 aasta Mootorrattur hiiri marslit :) Låpsepølv tuli meelde , kuidas ma seda multikad armastasin vaadata iga øhtu peale lasteajjast tulekut :)

2 kommentaari:

Laura ütles ...

Haha, igal hommikul olid lasteaias ja algkoolis ka vist mootorratturhiired põhiteemaks. Paha tüübi nimi oli vist Limburger? :P

elise ütles ...

Jep , see oli tema nimeks :D ja absoluutsellt iga seeria løpus lasti ta maja øhku ja jårgmise seeria alguses oli see nagu uus :) ja ta vist søi vihmausse ka , kui ma øigesti måletan :)våkkk :)