13.12.07


uuuh , saaks jub asee nådal låbi :S no lihtsalt siukese kopa viskab , ett e , kui sa pead lihtsalt istuma ja møtlema ,kas sul on vaja midagi teha vøi sa vøid ka lihtsalt koju minna .Minu puhul see koju minek on OK , aga ma jøuan alati mingi poolteist tundi hiljem koju , sest ma søidan kahe bussiga .Ja see nådal on mingi eriti uimane olnud , Uni on kohutav .Viimasel ajal on ka hommikuti bussis magatud , aga see eriti ei aita , vaid teeb veel unisemaks :/
Praegi on AT tund ( uhiskond + Geograafia) ja mida mul teha on , kui netis istuda .
Ja blogi kirjutada :) Tåna øhtul jøulukinke linna ostma YFUga.Ok jøulukinkide ostmine on tore ja jøulud on ise ka toredad , aga mul on samal ajal trenn ja uimasena ei viitsi kull ikka linnas lingi kolada :S Aga kannatame .
Ja viimase mata tøø sain ka 4, oleks vøinud ju parem olla , sest see oli nii lihtne , ja kui ma oma tøød vaatasin , siis ma møtlesin , et kuidas ma nii loll olen , et ma nii lihtsaid vigu teen. Aga jårgminekord luban teen paremini;)
Absoluutselt køik minu klassist praegu mølutaad lihtsalt niisama :P Mittekellelgi ei ole midagi teha , kes mångib golddiggerit , kes tulistab mulle alla , ja kes lollitavad niisama kaardiga :P Ja øpetaja nåeb ka vålja nagu hamster :D no lihtsalt irnu ennast lolliks , kuidas Marie teda jårgi teeb :DD
Ja Sara uritas mind jårgi teha , kui ma olin natuke purjus olnud .Tema jutu jårgi ma kull natuke ei olnud , aga see selleks :)
Aga reedel on uus pidu ja siis vaatame kes kelle laua alla joob ;)

Kommentaare ei ole: