22.11.07

Tirsdag 13.11.07

iga hommik on aina raskem ulesse årgata . iga hommik on siukene tunne , et tån ama kooli ei viitsi vedada .hommikul jåin ka kooli hiljaks mingi 5 minutit .
eile oli påris tore sulgpalli mångida .Frederik suuti sisegi mulle øige servi selgeks øpetada :D ja me jøudsime jåreldusele , et uksikmång on palju parem , kui paaris .ja nii kui uuesti alustasim e paarismånguga låks asi jålle persse .aga meil on selle jaoks olemas lause :altid lege med vinden-alati mångi tuulega .

paregu on saksa keele tund ja nagu viimased kolm kuud on olnud , ei saa ma ikkagi midagi aru :) ( saksa keelest )

ahjaa mul tuli meelde , et ma suutsin eile reketi åra løhkuda .upsi . Frederik ja mina tegime kahekordset .ønneks oli tal olemas varureket :)aga vana ma peaan ikkagi parandusse viima.
ja nuud tuleb ka see meelde , et peaks isale isadepåeva kaardi saatma .nagu ikka suudan ma selle påeva åra unustada :S

Kommentaare ei ole: