22.11.07

Esmaspåev 12.11.07

kell on 08:42 ja paregu on taani keele tund .Uni on kohutav :koer ka karjus kell kolm øøsel ja nagu alati just mina kuulen kuidas t akarjub all koridoris kasside peale , kes on våljas .Nagu kas kassidel tøesti ei ole midagi paremat øøsel teha , kui uksteist møøda aeda taga ajada :S
tån aon ønneks luhik epåev ja saab peale kuuendat koju :)

(natuke aega hiljem )
on Ap tund ja mul ei ole midagi paremat teh a, kui muusikat kuulata vøi siis raamatut lugeda .tegelikult ma igatsen neid koolitunde , kus ma saaksin ka kaasa rååkida . aga see selleks .Eelmine tund saime inglise keele esseed kåtte ja ma sain 4 noolega uless poole ( see on rohkem nagu seitse ) . ma ei imesta , et ma nelja sain , sest teema ei olnud ka see , mis mulle meeldiks .
kehalise tndi ma kohe ei viitsi minna , aga need on kaks viimast tundi ja peale sedasaab kohe koju :D siis ma låhen koju ja tudun natuke, et sulgpalli mångides mitte påris magama jååda ;)


Felix just karjus mulle paar søna , mis ma talle kunagu fuusika tunnis øpetasin :) ei no påris tore on , kui inimene karjub kepi mind perse ja ise sellest aru ei saa :D

Kommentaare ei ole: