04.10.07

neljapåev ...........

olen kodus , sest klass on tåna tripil ja minul on keeltekooliga våike tripp odenses .hetkel olen uksi , sest lise ja lea on koolis , margit on ka koolis ja jørgen on kuskil våæjas , søødab loomi vms :)
løpuks siis kandis ka b´viimane sponsor raha ule , øigemini tegi seda YFU , sest neile see raha laekus . hiljem kirjutan om tulevasele klubile , et ma tahaks nende juures treenida :) homseks ma pean tølkima teksti inglise keelest taani keelde :) påris huvitav :)

eil eoli esimene ajaloo tund peale seda , kui mu øpetaja mulle´utles et ta vihkab mind :) ta isegi ei kusinud mind ja ma sain rahulikult oma keeltekooli asju ajada .
eks pårast veel kirjutab siia , kuidas see lille tour ka låks :D

1 kommentaar:

Laura ütles ...

Ükski õpetaja ei tohiks nii öelda, ükskõik kui vastumeelt talle mõni õpilane on. Ja sa ju õpid alles. Aga peamine on see, et sa ise tead et sa püüad:)
Screw her!