05.10.07

:)

Siis jåtk eilsele :)
Olime Odense peal ja kuulasime ajalugu , mis oli usna huvitav , sest ma sain sellest aru :) Påris spookid olid need majad , kus kunagi olid elanud need naised , kellel ei olnud mingit sissetulekut.Seal majas oli uks tuba ja køøk .Mis oli køige imelikum , seal ei olnud WC.Ja vanasti na d viskasid køik sita aknast vålja :S Kujutage ette kuidas seal vøis haiseda , kui oli suda suvi :S Sitt pølvini :)Kui oli vaja minan teisepoole teed , mindi pohhuilt ule tee , kus isegi ei olnud sebrat :O
ma olen hashgirl :P( ma ei tohi seda åra kustutada , sest siis Felix ei ole enam minu søber :( ;) :P )
vøi mida iganes :P
siis pårast ekskursiooni låksime H&M i , lihtsalt silmi søøtma , aga tåna shoppama , ahjaa ma ostsin endale Snoopy pesemiskreemi :)
Pårast bussijaamas oodates hakkas sajama ja mul ei olnud ka vihmamantlit ega vihmavarju :S Kas pole mitte armas .
Løpuks tuli ka buss ja siis Kertemindes ootasin ma 40 minutit , et keegi mulle jårgi tuleb .Ønneks ei olnud eriti hull , sest Jeppe oli seal , våhemalt oli kellegagi rååkida :)
ja nuud olen fyysika tunnis ja kirjutan blogi .teised teevad eksami vårki .Eksam on neil kolme nådala pårast :) Mida mina ilmselt teha ei saa ;)
Tåna linna peale shoppama :D Ja hiljem Gerda juurde .) Ja homme koju tagasi :)

Its too late to apologize !!!

2 kommentaari:

Laura ütles ...

Apologize for what?

elise ütles ...

see on uhe laulu nimi , mis on lemmik praegu :D