25.09.07

ule pika aja jålle ...

ma pole ikka siia påris kaua aega midagi kirjutanud :S sorry aega pole lihtsalt olnud vøi kui on olnud , siis lihtsalt olen olnud våsinud :P
lihtsalt kool imeb sinust køik energia vålja , et jubauheksa ajal veab silm loojangu poole .
ega vahepeal pole midagi erilist juhtunud , ainult see et ma olen nuud aasta vanem ja klassis uks vanemaid , noorim klassis on 15 :O
ja siis eelmine reede oli koolis pidu , mis oli hoopis mønusam , kui need peod , mis vanas koolis olid :live muusika , ølu jne.pidu kestis kella 12 ni :D
jårgmine påev magasin kella poole kaheteistkumneni , aga samal hommikul otsustas bussijuht mind mitte bussi peale lasta ,ma ei tea miks , sest mul oli raha olemas , aga ta utles mulle, et tal ei ole raha mulle tagasi anda ja palus teist bussi oodata :S PERSSE ta ei saa ju minuga sellist asja teha , kui mul on raha olemas ja jårgmisel påeval isa helistas kontorisse ja pårast seda paluti vabandust ja uteldi , et enam nii ei tehta :D
ja siis eile ajaloo øpetaja utles, et ma ei vøi tema tunnis raamatut lugeda ja pean ajaloo raamatu lahti vøtma ja kaasa tegema , aga kus kuratmin aaru saan , kui ta midagi muliseb seal klassi ees ja kåekiri on ka siuke ,et mitte sittagi aru ei saa .
see oli see moment ,kui ma tahtsin ta lihtsalt åra kågistada :D
ja ma ikka ei saa aru , miks søøklas on nii palju råmpstoitu , kui tahetakse et lapsed tervislikult toituksid .
siis on mul jamad raha tagasi saamisega , direktor utles , et jåta piletid kontorisse ja kool maksab raha tagasi ( 1200 taani krooni ) . låksin siis kontorisse , seal vaadatakse mulle lolli nåoga otsa , et mis sina siit tahad . siis helistasid nad fynbusi kontorisse j asealt uteldi mulle , et vb kahe nådala pårast makstakse mulle piletite raha tagasi . MA VAJAN SEDA RAHA PRAEGU , MITTE KAHE NÅDALA PÅRAST. ma ei saa aru miks nad asju nii keeruliselt peavad ajama .mina annaks kull kohe raha , kui vaja oleks :D
homme keeltekooli , st tuleb pikk påev ja siis on veel kaks påeva nådala løpuni :D jeiiiii løpuks saab kauem magada :D

1 kommentaar:

Laura ütles ...

Muide ma saan su ajaloo õpetajast täitsa aru- kui sa oled tunnis, siis vähemalt proovi kaasa teha:) saad ju teiste käest küsida ja proovi midagi üles kirjutada, siis kodus keegi tõlgib ja saad targemaks:D
Meil oli ka esmaspäeval live muusika. Söögivahetundidel ja siis õhtul aulas:D