07.10.07

nådalavahetus oli OK . eile tulin gerda juurest , tal on nii armasad våikesed øed :)tåna kåsin mustsøstra pøllul tøøl , kaks rida suutsin åra teha :D siis kirjutas treener mulle , et ma vøin igal ajal staadionile treenima minna ja natuke aega vøin ma lihtsalt kulaline olla , st et ma ei pea raha maksma ( hooaeg on 500 taani krooni ) :D
siis tølkisin taani keelest inglise keelde ja nuud jååb veel teha ainult keemia tølkimine .
homme on viimane keeltekooli tund :( viin vist øpetajale shokolaadi .
ja teisipåevast saab minna juba trenni . kristel saatis ka mulle vågeva treeningkava .
eks teisipåeval on esimene katsetamine :)
nuud oootan ema kønet ( iganådalane uudiste rååkimine :P )
ja homsest ainult taani keeles , ma tean , et ma olen seda ka ennem rååkinud , aga homsest on påriselt :D ma luban !
Homseni
Vi Ses !!!!

2 kommentaari:

Laura ütles ...

Edu sulle taani keeles rääkimisel:D

elise ütles ...

jah esialgu see hakkab våga imelik vålja någema ,sest enamus ajast ma olen siis lihtsalt vait :)