13.09.07

Sunnipåev :D

Løpuks on, siis see påev kåes , kui ma olen 18 .
Hommikul , kui ma veel vååååååååga unine olin , siis koputati ørnalt minu uksele ja arvake åra , mis siis juhtuma hakkas ?!
Mulle lauldi sunnipåeva laulu ,mis oli pikk j aneil olid armsad lipukesed kåes ( taani omad ):)
siis nad utlesid , et tee ruttu ja tule alla , siis saam ekoos hommikust suua .Låksin siis alla ja laud oli ilusti kaetud ja køik søid esimest korda siin oldud ajajooksul tøøpåevadel hommikust :) Minu arust oli see våga armas .
Siis ma pidin kingitused avama ."Isa " ja "ema " kåest sain ma ema tehtud nn kindad , pstakad millel on kirjutatud minu nimi ja kruus , mille ma pean ise løpetama .Seda ma saan teha uhe kohaliku kunstniku juures ja juba on vaikselt ideed tekkima hakanud :)
Ødede kåest ma sain postreid ja Saibya plaadi , mis on våga hea Taani bånd :)
Koolis lauldi mulle sunnipåeva laulu ja tånati koogi eest .
Ootan huviga , mis juhtub pårast kodus :)

3 kommentaari:

Lili. ütles ...

Kus sa kadunud oled? Nii karm sünnipäev oli või, et enam blogi kirjutada ei jaksa ;)

Lili.
http://lili.pri.ee

Laura ütles ...

Jou!
Tegelt ma tulin siia, et lihtsalt viriseda:p Nimelt pole ma siiani kirja saanud:( Kas sa panid ta posti siis kui ütlesid? Sest ma kardan, et ta on postis kaduma läinud. Niiet kui oled selle saatnud, saada meili teel uuesti, sest ma tahan lugeda:)
Ja muide, õige oleks 'What would you do if your heart stopPED beating' ;)

Anonüümne ütles ...

oppinud