12.09.07

again libary :)

Tulen hommikul kooli ja møtlen , et kaks esimest tundi on ajalugu , kus ma saan raamatut lugeda ja pårast seda on fuusika , st et mul on kaks vabat tundi :) aga siis tuleb vålja , et ajalugu jååb åra , st et mul on neli esimest tundi vaba ja viies tund on matemaatika ja siis on keeltekool :) Deem ma oleks saanud kauem magada , aga nuud istun raamatukogus .Tåna øhtul pean homseks koogi kupsetama , shokolaadi koogi :D mmmmmmmmmmmm kui maitsev ;)Ja homme on neil mull emingi ullatus ...Veidi kurb on , et koos søpradega ei saa olla , ikkagi ju 18.Aga me Gerdaga laupåeval linna peale ,vb Martin ka , aga ma pole temalt vastust saanud .Ja siis maybe Nikolas ka :D
Laupåeval , kui meil see YFU meeting oli , siis Gerdaga ja uleuldse teiste eestlastega me suhtlesime inglise keeles ,mis on imelik . Gerdaga me møtlesime nn baaris istudes , et miks , aga sinna see møte jåi ja lasime edasi :)
21.septembril on koolis pidu , kus teised klassid teevad meile suua :) Pilet oli soolane :60 taani krooni , mis on umbes 130 eesti krooni .Mina valisin oma teemaks "Grease ".
Mida meile siis pakutakse :juustu hamburger vøi juurvilja hamburger .Joogiks kulm ølu (øl)vøi kulm vein (vin ). Mina valisin ølu ja juustu hamburgeri .
Jårgmine YFU uritus on 11.oktoobril ,kui me låheme mångima bowlingut :)
oujee køigest tund veel oodata :)

2 kommentaari:

Lili. ütles ...

Eem, mulle jääb mulje, et sa seal ainult magada ja puhata tahadki ;) Siis, kui sul nö vaba tund on, kas sa siis nagu vabatahtlikult ei taha sinna vaatama-kuulama minna, et nagu keelelist poolt täiendada?

Ja muide seda šokolaadikooki tahaks mina ka ;D

elise ütles ...

Tead , ma saan seda keelelist praktikat mujal ka ;) ja fyysika taani keeles on veel igavam , kui ta eesti keeles on :P