20.08.07

what a lovely day :S

hommikul hakkasiame jalgratastega kooli minema ja vihma ei sajanud , kui vihma oleks sajanud , siis oleksime bussiga lainud ( bussiga soita siin ilma , et sul bussikaarti ei ole , on kallis ).votsime siis rattad ja poole tee peal hakkas sadama ja muristama j avalku looma :S me saime jumala marjaks .minul ja lisel olid pusad ja teksad nii marjad raske oli kaia ,sest , kui teksad marjaks saavad , siis on raske kaia .lisaks andsid jalanoud varvi , nii et praegugu on mul jalad rohelised :P
koolis kaks esimest tundi ma tolkisin mingit lasteraamatut , siis oli inglise keele tund , kus ma sain vahemalt kaasa raakida , siis tuli mingi mu tund , seejarel me oppisime kuidas e-kooli kasutada ja siis tuli ajaloo tund , mis oli vahemalt minu jaoks , toeliselt igav :S
lopuks koju joudes soin ma lounat ja seejarel laksin ja tegin vaikese uinaku :P monus oli :)
varsti jalle tuttu :D vasimus on suur :)

2 kommentaari:

Laura ütles ...

Tore, et sul hästi läheb.
Siiski üks väike palve- kui sa blogi kirjutad, siis enne postitamist loe see korra läbi ja paranda kirjavead ära, siis on teistel lihtsam aru saada:)

Laura ütles ...

Sa oled kuidagi ära kadunud viimasel ajal :(
Kuidas läheb kaugel Taanimaal siis?