31.08.07

reede 31 .august :)

olen koolis ja istun arvuti klassis ja teen aega parajaks , kolm esimest tundi olid teadus ja ma ei pea seal tundides kåima ja see tåhendab seda , et ma saan kauem magada , kui tavaliselt .eile oli sama jama :) muusika jåi åra ja kaks jårgmist tundi olid jålle fuusika ja jålle ma sain oodata .
Kuidas mulle tegelikult ei meeldi oodata .jårgmine tund on saksa keel ja seal ma ka istun niisama, sest ma ei tea saksa keelest mitte sittagi :P ja siis on uhiskond , kus ma jålle istun niisama , ja siis ma saan koju ja pean hakkama møtlema mida neile øhtusøøgiks teha :D
kolmandatel klassidel veab ja nad kåhevad jårgmine nådal koolitrippile ja st seda ,e t ma ei pea kooli minema teisipåev ja neljapåev :P ma saan magada ! XD
varsti peaks saabuma mu iskuttøendav kaart ja siis ma olen nagu taanikodanik terveks aastaks :)
ja siis ma tahaks saada bussikaarti , mis peaks ka varsti tulema , siis køik mu raha ei låhe piletite peale :P
homsest olen ma olnud taanimaal tervelt kuu aega :) ou joy :)
esmaspåevast algab keeltekool :) , kus ma pean kåima kaks korda nådalas ja kuu aega jutti :P
ahhaa homsest algab siis teil kool mu søbrad :P edu teile , igatahes on teil palju kergem ,kui mul , aga mønes møttes on mul jålle kergem :P
køike head ja paremat teile !!!!!

4 kommentaari:

Laura ütles ...

Haa, sul ikka päris lebo seal. Meil on esmaspäeviti 8. tund kehka. Lahe ju.
Head und sulle siis!

Anonüümne ütles ...

käi kanni laura, päriselt ka v? xD täitsa lõpp:D

btw, imbi olen:)

Laura ütles ...

Päriselt- päriselt:)

Deisi Pihlak ütles ...

Kui klassis on igav, siis :
http://miinakeliinake.blogspot.com/2007/08/kigile-kellel-on-vras-klassis-igav.html

Üks vahetuja ema soovitab.
Ole tubli