17.08.07

finaly weekend :D

lopuks ometi on nadalavahetus:)ma olen jube vasinud.eilne paev oli muidu tore , aga kui paev oli loppenud , siis me pidime ratastega koju tulema , aga sadas padukat .ja voite arvata , mis juhtus, kui ma koju joudsin olin ma jumala labimarg . nii lobus oli olla :)
tanane paev oli vastitav , sest olid tunnid ja kui midagi aru ei saa , siis ju ikka vastitab ara . esimene tund oli keemia ,opetaja raakis midagi ja teine tund me tegime mingit eksperimenti kuunlaga :mina vaatasin pealt :) teine tund oli saksa keel : seal ma sain natuke kaasa teha , kuigi ma ei ole sakssa keelt oppinud. ja viimane tund oli uhiskonnaopetus :)
eile ma veel nagin thomast .me raakisime veidi ja siis hakkas ameil loeng , millest ma jalle midagi aru ei saanud :)
tana peale kooli tulin koju , siis soin lounat ja laksin magama , sest muidu ma oleks diivani peal magama jaanud :)magasin kaks tundi .monus oli .
ja nuud ma vaatan soprade vanu osi taani keelse tolkega :D

Kommentaare ei ole: