15.08.07

first day at school :D

hommikul sai ules toustud kell pool kaheksa , siis me l2ksime bussi peale ja seej2rel j6udsime odensesse ja sii sme eksisime 2ra :P kas pole tore oma esimesel koolip2eval 2ra eksida ? me ikka k6ndisime p2ris pikka aega , kuni lise helistas oma s6brannale ja kusis kus kool t2psemalt asub :)
me lihtsalt olime l2inud vales peatuses maha :P l6puks j6udsime kooli ja direktor oli juba k6net alustanud .istusin maha ja ka kuulasin mida ta seal r22gib , aga mitte sittagi ei saanud aru :P
p2rast k6net l2ksime oma klassidesse ja 6nneks on mu klass usna normaalne .
seal on veel uks vahetus6pilane ,aga ta ei oska uldse inglise keelt .
siis on veel uks karli teisik ( neid on seal koolis p2ris palju )
6pikuid on palju , ag a 6nneks ma peaksin saama veel ainult saksa keele omad , sest ma ei pea v6tma kahte ainet , ma ei pea v6tma hispaania keelt ja fuusikat . kaas pole tore :D
siis t6mblevad koolis ringi mingisugused superkangelased ja me peame neid umardama :)
homme peame kooli kaasa v6tma spordiriided .
ma loodan , et homme on veel toredam p2ev , sest kui keegi sulle ei t6lgi , mis toimub , siis j22b ainult arvata ,mis see nuud oli :)
Vi Sis !

2 kommentaari:

Laura ütles ...

saad juba mõnest asjast taani keeles aru ka? aga sul ikka keegi on, kes on nõus tõlkima sulle kõike?

elise ütles ...

monest asjast ma saan jah juba aru ja tolgid on mul ka olemas :)