13.08.07

vabandan eelmise blogi p2rast , vajutasin valet nuppu :P

no nii siis odense trippist natuke :)
k6igepealt me l2kisme ja panime mind kirja , et ma ikka kavatsen selle aasta veeta at danmark .seal oli palju paberitood ja hiljemalt pooleteise kuu p2rast ma peaksin saama endal kaardi , mis tagab mulle kindlustuse ja tasuta raamatulaenutuse :) ou joy :P
siis me l2ksime vaatama beebivoodit ( uuriliste jaoks ).ja siis j6udsime minu kooli direktoriga r22kima :) kena kool on .
seal uteldi , et ma pean mine keelekursustele ja selle p2rast uhe aine vahele j2tma .ma valisin hispaania keele :)
p2rast kohtumist s6idsime pere suvekodusse et beebivoodi 2ra viia ja l6puk sme j6udsime koju :) ja nuud lise ja s6ber hakkavad midagi 6htusoogiks tegema :)

ja ma kavatsen 6htul jooksma minna :P

2 kommentaari:

Laura ütles ...

Tore, et sul hästi läheb.
Ja kuigi sa lubasid hobustega ettevaatlik olla, olen ma siiski veidi murelik:p
Ah see poiss..noh, ma ei tea tast tegelt eriti midagi. Tal või ta perel on Kohilas korter, aga jah...ta on nunnu. Eks paistab, mis saab:)

Kadi ütles ...

Kuule, jou. Sa kirjutasid mulle orkutisse kirja, ma vastasin, kuid mu outboxis ei näita, et see oleks Sulle saadetud. said kätte või ei?