21.11.09

long time, no see...

pole påris kaua aega siis midagi kirjutan. ei ole kirjutanud selle pårast, et pole aega olnud ja osalt ka sellepårast, et ei ole viitsinud, ja pealegi otsustas mu oma arvuti pillid kotti panna. ja see arvuti, mida ma nyyd kasutan, on veidi vøøras.hmmm mida ma siis vahepeal ka teinud olen: number 1 on kindlasti tøø ( mis siis mu onju ) , siis ma olen ujumas kåinud ( ja ma teen seda ikka kolm korda nådalas) , nina nokkinud, raamatut lugenud( just løpetasin Stephanie Meyer´i The Host´i lugemise) ja alustasin uue lugemist ( Dan Brown The Lost Symbol ), olen ka oma vahetusperel kylas kåinud, ja siis olen ma ka Thomase juures kåinud. esimesel korral kåisime kinos ja teisel korral olime tema poole ja ta tegi syya ja pårast øhtusøøki vaatasime viimast Bondi filmi. Aga siin olles on minu påevad kuidagi yksluised, kuivad ja veits igavad. ei ole veel siin jah endale søpru leidnud :( aga ega see ei olegi nii tåhtis, sest mul on søpru, ag aelavad ainult teises riigis ja teise saare peal. hea, et meil siinmail on normaalne rongiliiklus, aga raisk millised hinnad!!!!! ma maksan edasi-tagasi søidupileti eest 800 eestikrooni ( vahemaa on sama, mis tartust tallinnasse). kolmapåeval søitsin tagasi oma vahetuspere juurest ja otsustasi Kopenhaagenis veits ringi vaadata ennem kui koju søidan, låksin oma lemmik kohvikusse lugesin raamatut seal ja jøin chai teed ja søin om kana vøileiba. mønus on olla niimoodi yksi ja keegi ei pea seda imelikuks, et sa yksi kohvikus istud. ahjaaa eile kåisin oma "kodulinnas" kohvikus ( taani køige vanem pagariåri) ja tellisin endale iiri kohvi, mis oli mu esimene ja vist ka viimane kord, ytleme siis, et ei olnud minu maitse. ja tåna kåisin ma metsas. ja homme ilmselt låhen vist ka :) mis mul ikka siin muud teha on kui metsas kåia :D ja nyyd viimastel øhtutel olen månginud oma våiksema øega ( mul on vanem øde ka, aga ma ei tea temast mitte sittagi) doominood skype´s . ja vist byyd helistan ka talle, sest ma lubasin talle seda eile øhtul ja teadagi poolest lubadusi ei murta, aga ikkagi tehakse seda ja olen ka mina seda teinud. thats life u know. ja løpetuseks lugu, mida ma viimased påevad olen kuulanud pidevalt : Backstreet boys- Bigger... ( sorry ma ei oska videot siia blogisse panna :) )

2 kommentaari:

Sandra ütles ...

mis vanem õde?? :O

elise ütles ...

jaaaa, mul on vanem øde ka :) aga ma ei tea tema nime, ma tean ainult, et ta on olemas.