24.10.09

lõpuks ometi on NÄDALAVAHETUS!!!!!! Sain kaua magda, peaaegu, et kuni kella 12ni, sest muidu pean ma ülesse tõusma kuskil poole kaheksa ajal ja järgmisest nädalast kell seitse, sest järgmine nädal on viimane nädal kui Claus ka veel kodus. JA siis nädala pärast olen ma päeval üksi koos Astaga. Neljapäeval ostsin lennukipiletid ( või õigemini Claus ostis, sest minul ei olnud kaardi peal hetkel piisavalt raha ;) ) ja juba ma loen päevi, millal ma saan koju kaheks nädalaks :D mitte, et mul siin halb olla on vaid ikka tahaks sõpru ja perekonda näha. Siin käib mingi hull Halloweeni ettevalmistus. igal pool on kõrvitsaid müüa ja uste ees on nägudega kõrvitsad:) neljapäeval käisime ka kommuunis pabereid sisse andmas ja siis seal oli üks pisike probleem, et läheb natuke kauem aega ja siis me läksime samal ajal süüa ostmas ja siis üllaulla nägime ühte ametnikku, samal ajal kui ta pidi minu paberitega tegelema, endale rinnahoidjaid ostmas. nagu mida onju :O mul jäi suu lahti, aga õnneks kui kontorisse tagasi läksime siis olid paberid valmis. hea seegi :) ahjaa ma alustasin nädalaalguses dieediga, mis ei ole nagu enesepiinamine, aga põhimõttelislelt on dieedi nimi langeta ennast õnnelikuks nagu otseses tõlkes :D:D ja uskuge või mitte ma saan hakkam ja ma ei ole näljane :D eheeee
eile õhtu läksin ma alles kuskil kahe ajal magama, sest algus ma rääkisin peaegu kaks tundi Sikiga ja siis Sannuga, meil Sannuga oli mingi eriti lõbus:) alati kui me msnis räägime, siis lõpuks ei usu mina ka enam, mida ma olen suuteline suust välja ajama :D aga täna ma kavatsen rahulikult võtta. loen veits ja lähen metsa, sest on vaja natulke värsket õhku ka:)

1 kommentaar:

Sandra ütles ...

hahahahaaa.
langeta ennast õnnelikuks. ma palnu kah selle dieedi saladust:D

jepper. nalja sa eile öösel nabani:D haha