10.04.08

tåna ma ennast trenni ei vedanud. lihtsalt sellepårast, et oli matemaatikat kodus teha. igapåev muutun ma ainult uimasemaks. tåna sain ønneks natuke kauem magada, sest alles kumneks pidin kooli minema. homme on ainult kolm tundi, niiet kella 11 olen juba vaba=)
matemaatika tøø on ikka tåitsa putsis kull, ma tean kindalt, et ma saan 4. no ausøna ma ei saanud uhest ulesndest mitte sittagi aru, vaatasin sønu sønaraamatust, aga vajalikke sønu seal ei olnud :S
kolmapåeval oli fuusika tøø. 16 kusimust oli. klass sai tøød kåtte ja siis hakkas ohkime peale: issand kas te olete lolliks låinud, 16 kusimust ja 50 minutit. no anna olla, kui sa vingud,siis sa muidugi ei jøua neid faking kusimusi valmis. sain tøø valmis , siis øpetaja kusis, et noh vastasin køik kusimused åra, siis ma naearatasin talle ilusasti, et eih, siis vastas mulle noh ja låks minema. no sorry , eksole, et ma seekord ei suutnud kusimustele vasta , alllooo, kas sa pole mårganud, et ma ei ole taanlane ja minu taani keel ei ole perfektne!
laupåeval peab ennast trenni vedama, sest pean vøistlustele minema. mina, kes ma ei oska vsarat øigestigi heita:P tulin neile vastu, sest nad kusisid ilusasti, et kas ma saan tulla, sest neil on kaks tudrukut puudu. kuu aega on aega, ehk saab ka selle tehnika korda:D



neegrid, kaks ja pool kuud veel =)

3 kommentaari:

Lili. ütles ...

Jeebus, millised sõnad tütarlapse kirjutises?!? :S Ma ei oska enam midagi öelda ega kosta.

elise ütles ...

Vabandust, enam nii ei kirjuta :D

Kadi ütles ...

No mis jutt Elise?! :D Sa võid kirjutada nii nagu tahad.