22.04.08


no niii

olin tåna jålle kodus, sest meil on flexweek, st tåhendab, et homme ja neljapåeval on 4 tundi ja siis reedel jålle våike puhkusepåev.

eile kåisin korraks linnas, et klubi aidata ja siis kåbe jålle tagasi, et sulgpalli mångida.

mingi kella neljast oli linnas, kuuest vøtsin linnabussi ja siis pool seitse lippasin ilusasti kodubussi peale. seistsmest olin Kertemindes ja poole kaheksast olin kodus, søin natuke ja siis kiirustasin jålle ratta selga, et sulgpalli mångima minna. nagu tavaliselt sulgpalli mångides kaotasime. Ejnar suutis natuke ka minu kått riivata. algul oli kul lvalus, aga enam ei ole midagi.pårast søime kommi, mida ema mulle oli kunagi saatnud. nimelt søime Oravakese kommi. nende arust oli see parim , mida nad siiamaani on søønud:D uldiselt maitsevad neile eesti kommid.

eile oli mingi +15 kraadi ja nii mønus oli pusa våel ringi lipata:) tånagi paistab påike, aga tuul on, nii et låheb raskeks jalgrattaga søitmine, sest tuul on vist vastu.

lugesin just kadi ja imbi blogisid. ai Te ikka kirjutate håsti, vørreldes minuga. on ikka andekad inimesed.

tåna peab siis jøu trenni tegema ja siis neljapåeval jålle tehnika ja laupåeval jålle tehnika. tehnika kallal peab ikka påris palju tøød tegema, aga kull ma hakkama saan. tuleb olla lihtsalt positiivne, kui sa oled negatiivne, siis ei tule mitte midagi vålja.

nii laura, helene ja kadi hakkavad kooli løpetama. imelikult, vastikult ja kiiresti see aeg ikka møødub. alles minu meelest me alustasime gumnaasiumiga ja nuud osad juba løpetavad. aga iga tahes edu ja ønne teile eksamitega. våikesed geeniused!!!

7 kommentaari:

Kadi ütles ...

Aitäh edusoovide eest :)


PS! Sa võiksid ka siia bloggerisse selle teema panna, et ma saaksin ikka wordpressi alt kommentaari lisada, mitte oma endise bloggeri alt.

elise ütles ...

tehtud:)

Anonüümne ütles ...

Danke schön! :D

Laura ütles ...

Tänud :) Edu läheb alati vaja!

elise ütles ...

seda kull jah :)

Anonüümne ütles ...

Loe kogu blogi, paris hea

Anonüümne ütles ...

Jah, ilmselt nii see on