29.01.08

Tåna on teisipåev ja ma olen juba våsinud :S Øhtul juba uheksa ajal kipuvad silmad kinni vajuma ja hommikuti on raske ulesse tøusta.
Pealegi hakkab nohu ka tulema, st seda et nådala jooksul ma nuuskan lihtsalt oma nina nii punaseks :S
Tåna nømedalt pikk påev :kaheksa tundi ja peale selle veel trenni ka ;)
Ja vb ma nåen ka teda ;) aga ma pole teda nådala aega nåinud ;)
Ja nuud on mul ka juuksed luhemad :Ølgadest natuke ulesse poole .Nii mønus on olla :D
Fuusika tunnis peame kirjutama raportit. Olen jøudnud punkti nelja juurde ja seitse veel ees.
Ja pårast viimast tundi bussi peale ja siis pool tundi bussisøitu ja siis trenni ja siis koju. Koju jøuan peale uheksat. Kas pole mitte super ?!
Homme on ønneks kergem påev, on ainult seitse tundi, sama neljapåeval ja reedel kuus :)
Tahaks kaissu ja tuttu !

2 kommentaari:

Laura ütles ...

Füüsika raportid? Mõnus :p
Aga eks meil kõigil ole raske, eile õhtul avastasin ma, et 13 tundi kodust ära oldud ja vahepeal polnud isegi aega süüa.
Loodan, et nädalavahetusel suudad end välja magada :)

elise ütles ...

Ma loodan ka,et ma saan ennast vålja magada :D