20.01.08

Reedel ,siis oli YFU våike kokkusaamine .Vaatasime filmi ja søime pitsat .Neli filmi jøudsime åra vaadata :Eurotrip , Walk The Line , film mille nimi mulle hetkel meelde ei tule ja viimaseks filmiks oli The Simpsons Movie ( selle filmi algusest någime ainult mingit 20 minuti ja siis enamus lihtsalt jåid magama ).
Laupåeva hommikul avastasin , et olin raha koju jåtnud ja tagatipuks veel ka telefoni , nii , et tåmud Gerdale , kes mulle bussiraha låenas ja tånud minu jalgadele , kes kannatasid 6 km våikest jalutuskåiku :D
Nådala sees sain ka ona meilile kutse treening grupiga minna tyrki , aga reis jååb lihtsalt selle pårast åra , et kus påraåørgust ma selle 4550 taani krooni vålja imen :S Hinna sees on veel 3*påevas korralik søøk ja lisaks on see veel 4* hotellis ka ja me treenime ka kolm korda påevas :)
Ahhh kuidas tahaks ikka minna :S Eks tuleb seda kuidagi viiskalt emale ja isale serveerida :)Ikkagi ju oma isa ainus tutar .
Peaks øppima minema , aga ma ei viitsi ;peaks oma tuba koristama , aga ei viitsi . uhesønaga ma tåna ei viitis mitte midagi teha .Hiljem on kåsipall mångib taani ja siis keegi veel , kes mulle meelde ei tule , ehk viitsin seda vaadata .

Kommentaare ei ole: