01.01.08


Ongi siis see aasta 2008 kåes :)
Sai vana aasta ilusasti åra saadetud ja absoluutselt ei kahetse , et ma sinna peole låksin , sest.... jah ... seal oli mønus olla .Pigem ma kahetsen seda , et ma sealt kahe paiku åra tulin , sest ma pidin bussijaama kaks km køndima ja see vøtab aega .
Kui ma talle utlesin , et ma nuud hakkan minema , siis sain sooja kallituse :siukese tugeva ja sooja , mis vøiks utelda , et kas sa ikka pead minema ;)
Uhesønaga ma jåin rahule !!!
Godt nytår !!!

3 kommentaari:

Laura ütles ...

Ta oleks võinud sind saata siis ju :P
Glad you had fun!

elise ütles ...

Oleks vøinud jah , aga ta oli selle peo peremees ;)ja pealegi oli ta tåis , nii et .... :P
Im glad tooo :D

Laura ütles ...

Sa kirjutasid mu blogile kommentaari tiba aega tagasi, tule MSNi ka, kui juba arvuti taga (tegelikult ees või vähemalt monitori ees) oled :D