30.12.07


Viimasel ajal on mu unenågusid kulastanud inimesed , keda ma ei ole sinna oodanud nt. nagu vanmpiirid , aga seda ka vb sellepårast , et oli tåiskuu .Ja siis veel inimesed , kes on mulle mingil moel mulle silma jåånud .
Homme on siis selle aasta viimane påev , aga juba praegu ma kuulen kaugustes pauke .
Ah kurat ma ei viitsi minna sinna peole , aga ma lubasin , ja viisakas oleks oma lubadust ka vahelduseks tåita .Mul on veel poolaastat jåånud olla taanimaal .Kull see aeg låhb kiiresti .Alles oli see , kui ma istusin Tallinna lennujaamas veel 5 inimesega nårviliselt , et millal meid nuud siis lennuki peale lastakse .OH FUCK JEG ER SÅ TRADT :S
Veel nådalaaega ja ongi koolivaheaeg låbi :( Peab minema tagasi sinna , kus inimesed on ukskøiksed , køik uhtemoodi , tudrukud nåevad vålja nagu otse ahjust tulnud grillkanad ja poisid nåevad vålja nagu geelipeded ja pool perset paljas , nii et ikka køik nåeksid , mis vårvivalik tal mingi påev on .
I wanna be under your spell ...
Sidste lørdag ver min rekordag :jeg ver op klokken 1 :D Oh det ver så godt ;)
OU HVOR ER SNE ??????

Kommentaare ei ole: