10.01.10

tuuline ilm ja punased põsed.


no nii nädala aega on möödunud, kui ma siiamaile tagasi tulin. selline väga tühi tune, sest tahaks ikka kodus olla ja perega aega veeta. aga samas ma mõtlen, et mida mul seal eestis teha oleks, kui tööd ei ole ja et koolis käia, peaksin ma õppelaenu võtma. aga see selleks :) esiteks jäi minu lend minu lend 45 minutit hiljaks, teiseks kui ma läksin lennujaamas rongi peale, pakiti just ühte surnut meest kokku ja kolmandaks istusid minu juurde rongis ema koos lapsega, kes karjus terve tee ja nad läksid alles maha üks peatus ennem mind:S pere oli õnnelik, et ma ikka tagasi tulin, ju siis olen neil ikka suureks abiks :) pühapäeval ootas mind tere tulemast koju kink : NOHU, see käis nii närvidele :S alles olin paranenud kõrvapõletikust. ei mingit lõhna ei tundnud ma. üks kõik mida ma sõin, maitse oli ikka sama. ujumas ma ka eelmine nädal ma ei käinud, sellega alustan homsest :D ei jõua ära oodata!!!

Eile käisin endale teksaseid ostmas. proovisin numbert 46. läksid jalga küll, aga olid liiga ümber, nii et võtsin ikkagi number suuremad :) käisin ka rinnahoidjaid vaatamas, sest oli allahindlus, mitte nagu eestis, et kõige rohkem saad vb 20 prossa alla. sain poole hinnaga :) ja miks mul peab nii suur number olema nagu 85 F :O pole ime siis, et ma endale kunagi ei leia selliseid, mida ma tegelikult tahaks :)

täna otsustasin, et käin ja tuulutan ennast väheke:) käisin rannas jalutamas. üksi on ka rahulik käia, aga ma ju käin alati üksi jalutamas ;) ilmad siin eriti külmad ei ole. vb mingi-3 kraadi, aga see-eest on tuult. olin mingi tunnikese väljas ja mõtlesin, et nüüd aitab, nägu hakkas ka juba külemrama :) aaa jaa ma ostsin ka endale šokolaadi küpsiseid vähese kalori sisaldusega, need on mõeldud deabeedikutele:) ei sisalda suhkrut, mis sobivad ideaalselt minu menüüsse :)

2 kommentaari:

Sandra ütles ...

oii kui lahe :)
ma ei märganud, et sa oled siia vahepeal kirjutanud :D
igatahes, ära mõtle sellele, et sa pead õppelaenu võtma.. nii paljud võtavad.. mis siis. ja kindlasti su isa või keegi saab käendajaks tulla. Pealegi, kas oled kindel, et alati on käendajat vaja?
Igatahes, vedas, et said rinnakate ostul pool odavamalt! Siin seda juba naljalt ei juhtu:P:S

Veab, saad rannas jalutada ja ei pea midagi tegema. haha. noh mul hetkel kah sama seis..vaheaeg ju.
OII!Šokolaadi küpsised vähese suhkrusisaldusega...TÄPSELT mulle sobilikud:D ma tean küll, et lubasin šokohoolikute rehab'i minna..:P Lol!

elise ütles ...

hahaaahaaa :) mina küll rehabi nüüd kohe kindlasi ei lähe ;)