09.10.09

Ma ärkasin täna kell 6 hommikulu, et ujumina minna. Ma ei uskunud, et ma üldse ülesse ärkan, sest tavaliselt on nii, et ma panen äratuskella kinni ja magan rahulikult edasi. Aga ma ärkasin ülesse ja läksin ujuma :) Ujulas oli päris palju inimesi, missest et kell oli nii vähe. Esimene asi, mida ma nägin, oli kenad ujujad, kes tegid trenni. Peale minu ja nende, olid ainsad inimesed ujulas paar vetelpäästjat ja u 20 pensioniealist inimest. Ujulas on veel jõusaal, mis on vaatega basseini poole. täna hommikul oli seal üks vanemat sorti meesterahvas ja " nillis" ühte naist, kes hakkas ära minema. Nii hea, et ma ei saa teiste inimeste mõtteid lugeda, sest ma ei taha teada, mida see mees oma peas mõtles. Pärast ujumist sõitsin ma koju tagasi ja sõn hommikust ja võtsin vabalt, sest mul oli täna vabapäev, ma pidin ainult koristama natuke :) Ahjaa ma ujusin kuskil tund aega järjest, mis ei ole tegelikult üldse raske, aga minu tempo on ikka tõeline tigu tempo :P Pärast, kui basseinist välja tulla, siis on peagu võimatu käia, sest on NII raske oma jalgu liigutadan :D
Kuskil lõunapaiku, vaatasin Top Gear´i ja mul tuli õudne unekas peale. Panin silmad kinni ja ja kui ma uuesti oma silmad avasin, siis oli kell juba neli. Nüüd just natuke aega tagasi ( kell on praegu pool kümme õhtul ) lõpetasin ma PS! I Love You! vaatamise.Ma olen seda küll juba kolm korda näinud, aga vaatan seda ikka ja uuesti :) Homme ma kavatsen magada kuni kella 12. Vähemalt ma arvan, et magan ....

1 kommentaar:

Sandra ütles ...

haha. tore näha ka üht pikemat postitust:D haha. sul ja VEAB et sa mõtteid ei saa lugeda.. ei tahaks nagu kuulda nende vanaättide mõtteid:S:Duhh!hahaha
ja kui sa mõtteid loeks siis ei saaks ma enam sulle nalja teha:D hahahaha:D

ps!tahanks kah ujuma. ohh, Soomes saan:D