03.09.09

noh lõpuks olen siis kohal:) hästi normaalne pere on ( veel ), aga eks pärast näeb millised nad tegelikult on. lend läks hästi. ma sain laiutada, sest ma istusin üksi :D Kopenhaagenisse jõudes oli claus mul vastas sildikesega, millel oli minu nimi. Asta on niii nunnu, siuke armas kohe :)
täna pandi juba mu koristamis oskused tööle( jäädi rahule õnneks) .
hommikul viisime andrea lasteaeda, tema soovil olin ka mina kaasas. eile ma lugesin talle. lugemise ajal ma kogu aeg küsisin, et kas ta saab minust aru. tema vastas ikka et jaa. Eile oli andreal külas ka sõbranna. nad küsisid igasuguseid küsimusi, et kes ma olen, kust ma tulen ja miks ma nii imelikult räägin.
hiljem täna lähme linna tuurile :)näen umbrust. igav ei tohiks siin hakata , sest Kopenhaagen on ainult 30 mintsa kaugusel ( super ) . ja rootsi on ainult 20 mintsa kaugusel praamiga sõites( veel parem ).järgmine nädal nad lähevad puhkusele kaheks nädalaks, siis olen ma siin üksi, aga ma lähen teisele perele külla nädalaks, et siis nendega koos oma sünnipäeva pidada :)

tuba on mul hästi mõnus, kuigi ta on pisike,aga siisiki oma tuba.sain täna ka endale uue telefoni, mida ma saan siin kasutada , aga nüüd ma pean lippama , lähen poodi

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oi, kui tore, et jälle kirjutad:) Proovi siis tihedamalt, kui eelmine kord, eks:))

elise ütles ...

muidugi :)