16.11.08


peaks vist varsti magama minema, aga ikkagi ei saa ennem magama minna, kui ma olen gilmori tüdrukud ära vaadanud ;)


täitsa löpp ma sain esta grammatika eest kahe, ma olen vist ikka päris lolliks jäänud ja ma siin räägin veel välismaale kooli minemises, kui ma ei oska isegi eesti keelt ... päris hea ikka :) Kõiva oli ise ka imestunud, aga ma lohutan ennast sellega ehk kevadeks ma ikka natuke oskan.


loen hetkel keisrihullu, mulle isegi meeldib see raamat. ikka parem, kui seda oli keerukuju. selle lugemiskontrolli sain ka nelja kuna mulle ei tulnud meelde raamatu algus:)



aga mul on hea meel, et kui imbi selle filmi ära tõmbab, siis ma lõpuks näen seda filmi :) yeiiii :D


3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ime et ültse 2.-e said. loe omaplogi ja, siis saad aru mdia maa siin imesdan

Anonüümne ütles ...

täitsa putsis:D

kui julged arvamust avaldada, siis julge ka OMA NIME alt seda teha.

elise ütles ...

m aolen sinuga nõus Kadi.