30.09.08




ou jee esimene sissekanne minu pimpitud blogisse.


ma olen ju teile koeduvalt rääkinud, et ma ei oska midagi rääkida, aga ma katsun.


nüüdseks olen ma juba oma uueklassi ellu sisse elanud. enam ei ole seda tunnet nagu oleks kuskilt võõralt planeedilt :) aga jah eks ta ole, ise ma selle valiku tegin, et Taani läksin.


aga paregu ma tunnen, et koolis kõige mõttetum tund on majandus ja eriti siis ma tunnen seda, kui see on teisipäeval kaheksas tund. seda asja tõestas ka tänane tund.


kehka oli täna üsna ok, tegime põhiliselt hommikuvõimlemist, äratas vähemalt ülesse, aga nii kui kõiva tundi jõuad siis on jälle klapid kinni. poisid jooksid täna kuuperit ja lauril on mootor persses ja santa pani ketti. sitikas selle peale ütles, et oksenda kõik välja ja jookse edasi :D päeva kild.


tead ma tahaskin praegu ühte suurt viinamarja kobarat koos arbuusi tükikestega ja seda kõike võiks serveerida üks kena mees......






2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

keegi ei julgegi kommentaare kirjutada, sest need on sitahunnikud xD
hahahahahaaha damnnnnnnnn elise great minds think alike!


imbi

elise ütles ...

:D i know imbi:DDDD