23.05.08

in my place

ainult uks kooli nådal ongi veel jåånud ja siis algab lugemis/ suvevaheaeg :)
natuke kurb, aga midagi pole teha.
eile olin koolist natuke varem kodus. søin løunat ja istusin natuke arvuti taga ja siis otsusatsin natuke pikutama minna, sest olin våsinud. pikutamisest tuli kolme tunni ja neljakumne minutiline ilus uni :) tøusin siis ulesse ja koperdasin alla ja siis " ema " imestas, et mina olen kodus. ma utlesin, et olen jah ja siis kusis, et mis ma tegin, mina vastasin, et magasin.
eile søid ka naabrid meie juures ja øhtul vaatasime eurovisiooni poolfinaali ja taani sai ka edasi :D juhuuuu :)
tåna hommikul magasin ma kuni kella poole 12 ni ja låksin pesema ja søin hommiku muslit ja nuud istun arvuti taga.
ai kuidas ma ootan, et see jårgmine nådal saaks ruttu låbi, sest ma tahan juba suvilasse minna. nimelt me låhme kolmekesi ( mina, gerda ja marja ) suvilasse neljaks påevaks uksinda:) ja siis mingi kuuendal juunil låheme jålle suvilasse, aga seekord on see YFU vårk. koju jøuan alles 7. juunil ja siis pidi veel uks mitteametlik YFU kokkutulek toimuma, aga seda ma tåpsemalt praegu ei tea. uhesønaga on juuni kuu tåis bookitud :D

2 kommentaari:

Randiel ütles ...

*Torgib näpuga ribidesse.
KUHU MU KIRI JÄÄB, AHHHH?! :D ;)

Laura ütles ...

Siinkohal liitun torkimisega. Tõesti, kuhu jääb kiri? :P