14.01.08


Tånane påev låks kuidagi påris kiiresti :D Hispaania keele tund oli nagu kohe eriti kiire :D Homme on selleks nagu sitaks pikk påev .Kaheksa tundi ja viimane tund on fyysika :S Ei no påris lahe , et ikka øpetaja ei ole ikka veel aru saanud , et ma ei ole taanlane :P Laura utles ka , et natuke imelik , sest mul on ju ikka våga taani pårane perekonnanimi ka ;) Nimega on mul alati probleeme olnud :Kohilas olen ma kull ukskord Sammelselg ja siis Ssssssammalsaar . Siin olen siis løpuks Sammaksaar :)
Mis kull jårgmiseks vøib tulla ?!
Aga jah homme trenni , kangi trenni :) Igatahes saab olema huvitav ;););)
Viimasel ajal on millegi pårast mingi imelik naeratus ilme nåol :D Lihtsalt tuleb suvaliselt hetkedel , millal sa seda køige våhem ootad .
Aga vøib-olla on midagi teoksil ;)





Kas nad pole mitte armsad :D

Kommentaare ei ole: