08.01.08


Nii hommik algas ellega , et suutsin peaaegu sisse magada vøi , siis noh magasingi sisse , sest kui Lise poleks mulle messi saatnud , siis ma oleksin kindalsti sisse magada .Kuulen siis hommikul , et telefonil nagu åratus heliseks , aga tegelikult oli see Lise mess . Loen pooleldi lahti levate silmadega , siis tema messi ja vaatan , et kurat kell on 06.49 .Esimene søna , mis mul suust vålja tuli , oli OI SITT . Ruttu voodist vålja ,riidesse , trenni asjad kokku , hambad pessu ja siis ka løunakott kaasa ja see køik veel kumne minutiga .See oli uks mu kiiremaid hommikuid , selle aja jooksul , mis ma Taanis olen olnud :)Hommikust ei jøudnud ainult suua , ja køht andis endast mønustasti mulle inglise keele tunnis endast teada , et terve klass kuuli , kuidas ta håålitses :)
Tån aon pikk påev , jøuan koju peale uheksat ;) Trenn !!!!!!

1 kommentaar:

Laura ütles ...

Mida sa mulle rääkida tahtsid? Nüüd ma olen uudishimulik! Millal sa MSNi tuled? Anna teada ;)