11.11.07


Tere jålle ulepika aja :) sorry , et pole kirjutanud :)

aga lihtsalt sellepårast , et mul oli våike masendus peal ja selle masendusega ma suutsin ka kahel inimsele tuju åra rikkuda .uhega nendest ma suutsin åra leppida aga teine on ikkagi minus pettunud , kuigi ta tegi tøesti mu tuju paremaks !

Koolis låheb ka normaalselt , saab juba vaikselt koduseid tøid teha ja matas tarka panna , sest nad nuud opivad coosinust ja seda jama :)

løuks sain ka oma kørvaklapid korda ja tuli vålja ,et see ei olnud nende viga vaid arvuti viga .

ootan millal øududkas peale hakkab . nime hetkel ei måleta :P
tåna oli siis minu kord suua teha .tegin siis neile kotlette .tulid tåitsa head vålja , aga ikkagi igakord , kui mina suua teen , siis ma ootan vaikselt milla kuhugi jookstkse , et toit åra visata , aga ei køik ikka søøvad kannatlikult.
helistasin ule pika aja vanavanematele ja sain teada , et mingi jopakas eestlane oli taanis kolm taanlast surnuks søitnud :S ei nooo mida veel , ka son ikka vaja tåiesti eestlaste maine tåis sittuda !

blogi løpetuseks panen ka om apildi , aga mulle see pilt absoluutselt ei meeldi , sest ma nåen siin vålja nagu paks jøehobu :)

Kommentaare ei ole: