28.10.07



Sygis on tåielikult kåtte jøudnud :) Tåna keerati siis kell tund aega tagasi .

Paljude soovidel kirjutan låhemalt oma teisest perest :) ( mida ma oleks pidanud kohe alguses tegema )

Perekond Lindø moodustavad isa Jørgen , ema Margit , vanem øde Lea ja noorem øde Lise.Veel on meil koer Zigi ja kaks kassi :Louis ja Miz :)
Maja on suur 350 ´ruutmeetrit.Ikkagi ju vana farm .
Siis on siin hunnik kanu ja lambaid , lehmi ja kaks hobust , millega ma pole siiamaani ratsutanud :S
Lise armastab mångida vørkpalli ( kuulus ka kunagi taani U17 meeskonda ), Lea kåib koolis nagu iga normaalne inimene .
Ema on kooliøpetaja ja isa on loomulilt farmer .

Viimasel ajal siuke unekas peal , et iga påev pårats kooli magan våhemalt 2,5 tundi :S ja pårast seda on veel hullem uni .
Koolis låheb veel siiamaani normaalselt :D
Tån aon koristus påev , aga tavaliselt kåib reedeti koristaja :D Minu hoolde siis jåeti koridor ja trepid.

Ja muide meil on Liliga kåsil kihlvedu :P Kui tema vøidab , teen talle øhtusøøgi vålja , aga mul ikkagi selline tunne , et tema on see kaotaja pool :D LÅhemalt saate kusida tema vøi minu kåest ;) Ja kui on veel osavøtjaid , siis antke ikka teada :D

6 kommentaari:

Laura ütles ...

Tead, ma usun, et Lili ei pea enam kunagi endale ise süüa muretsema ;)

elise ütles ...

Jah ;)Ja selle kuradi kella keeramise pårast on påevad nuud nii pimedad :S

Laura ütles ...

Pole hulle, varsti pannakse jõulutuled üles ja siis ei tundu enam nii pime ;)

Laura ütles ...

*hullu
Haha, kirjutada ei oska enam :p

Lili. ütles ...

'Pole hulle' on ju hea väljend ja parem kui 'pole hullu'. Parem ikka kui meil üldse hulle vähem oleks. See et ühest pääseme ei päästa teistest hulludest:D

Lili.
http://lili.pri.ee

Laura ütles ...

Oo, peaks vist selle väljendi 'pole hulle' kasutusele võtma ;) Vabastame maailma mitte ühest, vaid kõigist hulludest. Oh meid maailmaparandajaid-informeerijaid-õigekirjafriike! Multifunktsinaalsed, noh :D