12.10.07




eilne øhtu bowlingut mångides oli meil løbus ja hea oli niimoodi aega veeta :)
esimese korraga sain køik kurikad maha :D ja siis teisel korral , ma sain uheksa ja siis uhe :)
seal oli uks kutt , Martin, ta tuli just LAVst tagasi ja ta on ujuja ;)
siis pårast låksime kuskile gebabi søøma : kokkuvøttes toit ei olnud køige parem , kulm ja liiga piprane ja selle eest pidin maksma veel 25 krooni :S

koju sain mingi pool 11 :) søin uhe øuna ja ronisin voodisse :) nii hea uni oli , aga selle rikkus tåna hommikune raadioalarm , st , et kell oli 7 ja siis ma pidin soojast voodist vålja ronima ja alla korrusele minema ja selle vålja lulitama , sest ma ei viitsi oodata , millal see ise vait jååb .

ønneks tåna sai autoga kooli , nii et sain 7ni magada :D aga koolis on jålle mingi uimane påev , terve påev on keemiat ja siis vahepeal on saksa keele tund , aga seal ma ei tee mitte midagi , sest ma lihtsalt ei oska saksa keelt :P

koju peab søitma rattaga , ma loodan et vihma ei hakka sadama :) eile kui ma linan tagasi låksin , siis ma pidin ju rattaga søitma ja tuul oli nii køva , et uhest kunkast ulesaamiseks ma pidin ratta pealt lihtsalt maha tulema :)

jalad on ikka valusad :S ja pølv on valus :S loodan , et låheb ule , siis saab jårgmine neljapåev jålle trenni minna :)

øhtul asju pakkima homse jaoks :) ja siis jålle tagasi kolmapåeval :)

ja løpuks on vaheaeg kåes , saab kauem magada :D

ja see pilt on Laurale :D

4 kommentaari:

Laura ütles ...

Nice picture:D
Loodan, et su jalad varsti jälle korda saavad. Kuhu minek, et asju pakid?

Lili. ütles ...

Jah, Elise, sa oled oma blogis nii pealiskaudne. Ega me siin mingid selgeltnägijad pole ja samas pole meist keegi ise seal käinud, kus sina praegu elad. Võiksid rohkem emotsioone ja olustikukirjeldusi edastada. Ja enne blogi postitamist loe see korra läbi ka - kõrvaltvaataja pilguga. Ja jumala eest, sa ei pea peale iga lauset enterita vajutama ja uuelt realt teksti alustama, arvuti on nii tark ja teeb seda sinu eest ;)

Teil on juba vaheaeg? Naudi seda siis täiega ;)

Lili.
http://lili.pri.ee

elise ütles ...

jah kallis emme ma luban , et m ateen køike seda mis sa kirjutasid ;)
jah meil on vaheaeg juba :D
me låheme suvilasse :)

Laura ütles ...

Tahan ka vaheaega!
Ma küsisin juba sada aastat tagasi ja küsin uuesti- millal teil seal kevadvaheaeg on? Et siis ma nagu ka teaks, kas planeerida mingit sõitu või mitte. Kui sa varsti ei ütle, siis ma teen mingid muud plaanid ette ja kui siis välja tuleb, et meie vaheajad ikkagi kattuvad, on jama. :(