10.10.07

auch :S

Eile siis kåisin trennis :) nii tore oli ulepika aja midagi kasulikku teha ,sain isegi uhe tydrukug atuttavaks .ta nimi on Simone .ja tuleb vålja , et seal trennis kåib ainult neli tudrukut ja siis hunnik poisse ;)
Tegin siis soojendust , kui samal-ajal tulid staadionile hokimehed :)
siis kusisin , et mida need siin teevad ja , siis Simone utles , et siin samas kørval on jååhall ja tåna toimub mång ( loe eile ) :)
Aga ikkagi vååååååååååga pikk tee on rutebilstation `ist sinna staadionile :45 minutit jalgsi :S , aga noh saab kåidud .
ja nuud mu jalad valutavad ( lihasevalu :S) , aga loodan , et kui tåna ka trenni teen , et siis homme enam seda valu ei ole :)
ja uni on kohutav , koguaeg on siuke unekas peal :S
aga ønneks sai autoga kooli , siis sa seitsmeni magada :D
tåna jøuab alles uheksa ajal koju :( ei nåegi meeleheitel koduperenaisi ;( aga noh kordus on ka :)
ja laura homme hommikul ma panen sulle kirja posti :) siis loodame et see sulle kohale tuleb :)
Praegu taani keele tund , teised teevad mingit kirjandit , aga mina olen niisama ja saan oma blogi kirjutada.praegu kuulan 30 seconds to mars -from yesterday :) hea laul on .
palun årge pahandage , kui ma liiga lolli juttu siia kirjutan , sest mul ei ole lihtsalt midagi paremat teha .
jared koos vahukoore ja maasikatega :p kas pol emitte maitsev Laura :P ?

2 kommentaari:

Laura ütles ...

Loodame, et see kiri ka kohale jõuab:D
Hmm, he's old enough to be my dad:P Ja mina kaeban lihasevalu ilmselt reedel, sest homme on minimaraton:D Ja õhtul esiliiga mäng, kui ma sinna jõuan. Kuidas taani keel siis edeneb kah?

elise ütles ...

kuule ikka låheb :) lihtsad sjad saan ajada taani keelega :D
uuu esiliiga mång ;) siis tervita seda tundmatut ka minu poolt ;)