11.08.07

:)

tore nuud ma siis olen oma peres :) meil on tore suur maja ja mul on oma tuba :)
tana jatsime ka teiste eestlastega huvasti , aga koige toredam on see , et me juba kohtume kuu aja parast :P
see nadala aega , mis me laagris olime , oli vaga tore . oppisime keelt ja saime teada natuke taani elust .ka ohtuti oli meil vaga lahe . eil eoli meil vaike pidu , kus sai palju nalja .esmaspaeval ma pean minema oma kooli ja raakima oma uue direktoriga:) ja jub areedel on koolipidu :P imelik on kuulata seda taani keelt , natuke pudi keele moodi :) ja na d utlesid et eesti keel on ka nii kiire ja naersid selle ule :)
kui midagi huvitavat juhtub siis ma anna teada !

1 kommentaar:

Laura ütles ...

Niisiis, et su blogi üles leida, pidin oma kommantaari kaudu siia tulema. Aga üles leidsin, mis ongi ju põhiline:D
Tore, et sul hästi läheb. Vaata siis, et hobused sind nahka ei pistaks!
Kui millalgi Thomase (oli see ikka ta nimi? ah suva, ma ei viitsi kontrollida, ma mõtlen igatahes seda saksa poissi) pildi saad, siis saada see mulle ka. :)
Päikest teile sinna! Meil siin on igatahes kõrvetav kuumus, huhh.
:)